Στην αρχή του ακαδημαϊκού μου έτους, παρατήρησα μερικούς πρωτοετείς φοιτητές να παρουσιάζουν μια σύγχυση μεταξύ της απλούστευσης των αλγεβρικών εκφράσεων και την επίλυση αλγεβρικών εξισώσεων. Χρειάστηκαν μόλις 15 λεπτά για να φτάσω στη ρίζατου προβλήματος: δεν καταλάβαιναν την έννοια της ισότητας. Ξέρετε, τον πανταχού παρών και φαινομενικά καλοήθη φίλο μας: "=". Και τότε είδα το ίδιο πρόβλημα σε ορισμένους δευτεροετείς φοιτητές, και, στη συνέχεια, ακόμη και σε μικρούς μαθητές.
Πηγή
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου