
Συνάντηση υπουργoύ Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αριστείδη Μπαλτά, με επιτροπή εκπροσώπων της τοπικής κοινότητας Ιεράπετρας Ο υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αριστείδης Μπαλτάς, είχε σήμερα Πέμπτη 19/2/2015, παρουσία και του ΓΓ του υπουργείου, Δημήτρη Χασάπη, συνάντηση με επιτροπή εκπροσώπων της τοπικής κοινότητας Ιεράπετρας Λασιθίου, αποτελούμενη από τον βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ του νομού Λασιθίου, Κ. Δερμιτζάκη, το Δήμαρχο Ιεράπετρας Θ. Καλατζάκη, τον πρώην αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, Μ. Δερμιτζάκη, και τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών, Χρ. Χαραλαμπάκη.
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου