
Επανέρχονται οι αιρετοί στα πειθαρχικά συμβούλια σύμφωνα με επείγουσα εγκύκλιο του αναπληρωτή υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Επείγουσα εγκύκλιο απέστειλε ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες για τις αλλαγές στο πειθαρχικό δίκαιο, μετά την ψήφιση του Νόμου για τον "εκδημοκρατισμό της δημόσιας διοίκησης". Μεταξύ των άλλων προβλέπεται και η επαναφορά των αιρετών στα πειθαρχικά συμβούλια.
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου