
Η Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αγγελική-Ευφροσύνη Κιάου, θα δώσει συνέντευξη τύπου την Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου, στις 12 το μεσημέρι, σε αίθουσα του υπουργείου στο ισόγειο. Η συνέντευξη θα δοθεί εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς και θα αφορά τα τρέχοντα εκπαιδευτικά θέματα.
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου