
Του Ανδρέα Ζαμπούκα Η νέα χρονιά για σχολεία και πανεπιστήμια, ξεκινάει τώρα. Και ως συνήθως, όλα πάνε προς το χειρότερο. Αναρωτιέμαι πολλές φορές, αν είμαστε η μοναδική χώρα στον δυτικό κόσμο, που αγνοεί τους νόμους της εξέλιξης, της "βαρύτητας", της φυσικής και γενικότερα, όλων αυτών των αρχών της προόδου που χαρακτηρίζουν τη φύση και το ανθρώπινο είδος. Έχω μάλιστα, την αίσθηση πως μόνο οι ισλαμικές κοινωνίες των διαλυμένων κρατών μπορεί να έχουν στην ουσία, φθίνουσα πορεία εξέλιξης στο εκπαιδευτικό τους σύστημα.
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου