
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗN ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητά συνάντηση με την κα Υπουργό, σε κοινή σύσκεψη με την ΔΟΕ, την Πέμπτη 10/9, για τα τρέχοντα ζητήματα των κενών, των προσλήψεων αναπληρωτών και των λειτουργικών αναγκών των σχολείων (καθυστέρηση της χρηματοδότησης των σχολικών επιτροπών και της πρόσληψης των καθαριστριών κ.λπ.) λίγο πριν την έναρξη των μαθημάτων της φετινής χρονιάς.
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου