
Πραγματοποιήθηκε 1η Οκτωβρίου η προγραμματισμένη μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Παιδείας, από δεκάδες συλλόγους γονέων και εκπαιδευτικών. Στη διαμαρτυρία συμμετείχαν οι Ενώσεις γονέων των Δήμων Σαρωνικού, Μαρκόπουλου και Άνω Λιοσίων (οι δύο πρώτες είχαν βάλει 2 πούλμαν), εκπρόσωποι ΔΣ και γονείς από πολλούς συλλόγους γονέων (2ο ΔΣ Αναβύσσου, ΔΣ Σαρωνίδας, 3ο ΔΣ Καλυβίων, 2ο και 3ο ΔΣ Πόρτο-Ράφτη, 3ο ΔΣ Μαρκοπούλου, 2ου Γυμνασίου και 2ου Λυκείου Μαρκοπούλου, ΔΣ Φυλής, 1ου, 2ου, 3ου και 4ου ΔΣ Άνω Λιοσίων, Ειδικού ΔΣ Ζεφυρίου κ.ά.). Ακόμη συμμετείχαν εκπρόσωποι των συλλόγων εκπαιδευτικών ΠΕ από τους συλλόγους Κ. Σωτηρίου, Άνω Λιοσίων, Περικλής, Δυτικής Αττικής, Γληνός, Νίκαιας, Αιγάλεω, Αριστοτέλης, Παρθενώνας, Αμαρουσίου, Αθηνά, Πρόοδος, Περιστερίου, Κορυδαλλού, Ά Αθήνας - εκπρόσωποι από την ΠΕΑΕ, Επιτροπών Αναπληρωτών, και την επιτροπή Αναπληρωτών - Ωρομισθίων καθώς και 5 μέλη του ΔΣ της ΔΟΕ.
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου