
Του Νίκου Τσούλια Παρακολουθώ και εν πολλοίς γνωρίζω την εικόνα για την απαρχή της σχολικής χρονιάς εδώ και πολλά χρόνια και μπορώ να ισχυριστώ με απόλυτη βεβαιότητα ότι εφέτος η κατάσταση είναι χειρότερη από κάθε άλλη περίπτωση. Και δεν πρέπει να αποδώσουμε αυτό το γκρίζο σκηνικό ούτε στις εκλογές ούτε στην οικονομική κρίση. Η όλη υπόθεση έχει χαθεί πρωτίστως από την ανευθυνότητα και από την μικροκομματική αντίληψη και πρακτική του Υπουργείου Παιδείας.
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου