
Είκοσι μαθητές με τους συνοδούς καθηγητές τους από το Λουξεμβούργο, καλεσμένοι και φιλοξενούμενοι των μαθητών του 1ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου, επισκέφθηκαν σήμερα τη Λότζια και είχαν συνάντηση με την Αντιδήμαρχο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης, Νέας Γενιάς και Καινοτομίας κ. Μαρία Καναβάκη. Τα παιδιά με τους συνοδούς καθηγητές τους ξεναγήθηκαν στην ενετική Λότζια και στην εντυπωσιακή αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου ενώ προσκάλεσαν στο Λουξεμβούργο τόσο την Αντιδήμαρχο Παιδείας όσο και τους Ηρακλειώτες μαθητές που τους φιλοξένησαν στην πόλη.
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου