
ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την ποινική δίωξη που ασκήθηκε σε βάρος 14 διοικητικών υπαλλήλων, για τη συνδικαλιστική τους δράση την περίοδο της μεγάλης απεργίας ενάντια στις διαθεσιμότητες-απολύσεις στα Πανεπιστήμια.
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου