
Ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΒΗΜΑ και στη δημοσιογράφο Μάρνυ Παπαματθαίου, ανακοίνωσε τα εξής: ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Το πρώτο νομοσχέδιο που θα καταθέσει το υπουργείο Παιδείας όμως είναι ένα νομοσχέδιο για την ενισχυτική διαδασκαλία που επανέρχεται από εφέτος στα σχολεία. Έχουμε εξασφαλίσει πιστώσεις. Θα λειτουργήσει δε αυτό και ως στοιχείο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών καθώς προσβλέπουμε στην εθελοντική βοήθεια τους. Γιατί, λοιπόν, ένας εκπαιδευτικός που προσφέρει δυο ώρες εθελοντικής εργασίας για τη διδακτική στήριξη των μαθητών να μην προσμετρείται αυτό ως κριτήριο στην αξιολόγηση του ;
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου