
Ο θεολόγος Γιώργος Ζουγανέλης, ο δάσκαλος των φυλακισμένων, έφυγε από τη ζωή το ανήμερα των Tριών Iεραρχών. Υπήρξε διευθυντής και ψυχή του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας των Φυλακών Κορυδαλλού (ΣΔΕ) που παρέχει τη δυνατότητα σε ενήλικους κρατούμενους, που δεν ολοκλήρωσαν την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, να εξοπλιστούν με γνώσεις και δεξιότητες και να αποκτήσουν απολυτήριο Γυμνασίου.
Πηγή
1ki1 news -
ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Εκπαίδευση
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου