Μαθητές που αρίστευσαν στις Πανελλαδικές και βρίσκονται ένα βήμα από τα ΑΕΙ αξιολογούν καθηγητές και σχολείο, θεωρούν ψυχοφθόρες τις εξετάσεις και απαιτούν αξιοκρατία
O Αρης Κατωπόδης, ετών 18, αριστούχος στο 2ο Γενικό Λύκειο Αργυρούπολης, νέος με σχέδια και προοπτικές, σκεπτικός, κοιτάζει το χιλιοδιαβασμένο σχολικό του βιβλίο. «Το σχολείο είναι μια δωδεκαετής προσπάθεια του συστήματος να καλλιεργήσει στα παιδιά το μίσος για τη γνώση» δηλώνει σοβαρός. «Τα υπέροχα κείμενα που διδασκόμαστε καταστρέφονται από το συνεχόμενο αίτημα για την αποστήθιση άχρηστων πληροφοριών. Είναι λάθος. Και αν το λέω εγώ, που θέλω να γίνω φιλόλογος, τι θα πει κάποιος άλλος;» αναρωτιέται.
Σε μια παρέα έξι παιδιών μόνο ένα σκέφτεται με συμπάθεια τη μαθητική ζωή και σπεύδει να διαφωνήσει με τον Αρη. «Εγώ είχα έναν πραγματικά καλό φιλόλογο που με έμαθε να αγαπάω την Ιστορία. Το βιβλίο μου της Ιστορίας θέλω να το κρατήσω για πάντα» λέει η συνομήλική του Αφροδίτη Κόκκορη από το 6ο Λύκειο Γλυφάδας.
Στο φυσικό ερώτημα που ακολουθεί, αν είναι η πλειονότητα των καθηγητών έτσι στα σχολεία τους, η παρέα δεν περιμένει ούτε ένα δευτερόλεπτο για να αποκριθεί. Γέλια. Σχόλια ειρωνικά. «Ε, όχι,
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου